AWU ၏ လုပ္ငန္းစဥ္အခ်ဳိ႔

Monday, April 26, 2010

ရန္ကုန္-ပုသိမ္လမ္း လမ္းေၾကး ႏွစ္ဆတိုး

အီးေမးလ္ပုိ႔ရန္ ပရင့္ထုတ္ရန္ PDF ဖုိင္ရယူရန္
ရန္ကုန္ (မဇၩိမ)။      ။ ႀကိဳတင္ေၾကညာျခင္းမရွိဘဲ ျမန္မာႏွစ္ဆန္းတရက္ေန႔မွစ၍ ရန္ကုန္-ပုသိမ္ လမ္းပိုင္းတြင္ လမ္းေၾကး၊ တံတားေၾကးေကာက္ခံမႈမ်ား ႏွစ္ဆေက်ာ္တိုးျမႇင့္မႈကို ေအးရွားေဝၚလ္ ကုမၸဏီက ျပဳလုပ္လိုက္သည္။

ေအးရွားေဝါလ္ ကုမၸဏီလီမိတက္မွ B.O.T (Built,Operate,Transfer) စနစ္ျဖင့္ ျပဳျပင္လုပ္ကိုင္ေနသည့္ ရန္ကုန္-ပုသိမ္လမ္းမၾကီးေပၚတြင္ ယခင္က ယခင္က တန္ခ်ိန္ (၂ဝ) ဝန္းက်င္ရွိ ဆယ္ဘီးယာဥ္တစီးလွ်င္ လမ္းေၾကးႏွင့္ တံတားေၾကးစုစုေပါင္း က်ပ္သံုးေသာင္းခြဲခန္႔ သာက်သင့္ခဲ့ရာမွ ယခုအခါ စုစုေပါင္း က်ပ္ ခုနစ္ေသာင္းခြဲခန္႔ က်သင့္ေနၿပီး၊ ယခင္က က်ပ္ေလးေသာင္းခန္႔သာ ကုန္က်ခဲ့သည့္ တန္ခ်ိန္ (၄ဝ) ရွိ ဆယ့္ႏွစ္ဘီးယာဥ္တစီးမွာ ယခုအခါ က်ပ္ ကိုးေသာင္းေက်ာ္အထိ ေပးေဆာင္ရသည္။

ယခင္က တံတားငယ္မ်ားအတြက္ အခြန္ေကာက္ခံျခင္းမရွိသလို တံတားသစ္ ႏွစ္ခုအတြက္ ၆ ဘီးကားတစ္စီးလွ်င္ က်ပ္သံုးေထာင္၊ ၁ဝ ဘီးကားတစီးလွ်င္ က်ပ္ရွစ္ေထာင္ႏွင့္ ၁၂ ဘီးကားတစ္စီးအတြက္ က်ပ္တစ္ေသာင္း စသျဖင့္ အသီးသီးေပးေဆာင္လာရသည္။

"သၾကၤန္အၿပီးေနာက္ေန႔ကတည္းက စတက္တာ။ ျဖတ္သန္းခ စလစ္ ေပးတယ္။ ကားတန္ခ်ိန္ ဘယ္ေလာက္မို႔လို႔ ဘယ္ေလာက္ေကာက္တယ္ ဆိုတာမပါဘူး။ ေကာက္တဲ့ဂိတ္ေတြမွာလည္း ဘယ္ကားကို ဘယ္ေလာက္ေဆာင္ရမယ္လို႔ ေရးထားတာမေတြ႔ဘူး။ အထက္က ေကာက္ခိုင္းတဲ့အတိုင္းလို႔ ေျပာတယ္။ "ဟု ဘုရင္ေနာင္ ကုန္စည္ဒိုင္မွ ဆယ္ဘီးယာဥ္ေမာင္းတဦးက ဆိုသည္။

ယာဥ္အမ်ဳိးအစားအားလံုးကို လမ္းအသံုးျပဳခ တိုးျမႇင့္ေကာက္ခံခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး ကုန္တင္ယာဥ္မ်ားမွာ ပိုမိုေပးေဆာင္ရသည္ဟု သိရသည္။

လမ္းေၾကး၊ တံတားေၾကးမ်ား တိုးျမႇင့္ေပးေဆာင္ေနရသည့္ ရန္ကုန္-ပုသိမ္လမ္းပိုင္းမွ ကုန္တင္ယာဥ္မ်ားသည္ တန္ဆာခမ်ား တိုးျမႇင့္ရန္ ညွိႏိႈင္းမႈမ်ား ျပဳလုပ္လွ်က္ရွိေနေသာ္လည္း ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ားမွာမူ လူစီးခမ်ားတိုးျမႇင့္ရန္ အစီအစဥ္မရွိေသးေၾကာင္း သိရသည္။
သင္သက္တမ္းတေလွ်ာက္မွာ သမိုင္းေကာင္းဖို႔အတြက္ ဇါတခု လုပ္ျပီးယာလဲ၊၊ မလုပ္သိေက စလုပ္လိုက္ပါ၊၊ သင့္အတြက္ အခ်ိန္ေကာင္းမဟိယာ၊၊
စည္းလံုးညီညြတ္ေရးဆိုစြာ အလုပ္ပါ၊၊ စကားမ်ားမ်ားမေျပာပါကဲ့ အလုပ္နန္႔သက္သီျပကက္ေမ မ်ဳိးခ်စ္ရို ႔၊၊
သမိုင္းဆိုစြာ လိမ္လို႔မရပါ၊၊ ေဒနိန္႔ သင္ဇါလုပ္ေရလဲ၊၊ ေဒနိန္႔ သင့္အလုပ္သည္ မိုးေသာက္ခါ သင့္၏သမိုင္းမွန္ပါ၊၊

ရခိုင္သူေခ်

About This Blog

Maesot, Thailand

About This Blog

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOPÈÈ